Kategorie

Regulamin  
Apteki internetowej Aptisan.pl

INFORMACJE OGÓLNE

      1. Apteka internetowa www.Aptisan.pl prowadzona przez firmę:
        Apteka - Anna Sandomierska, ul. Kolejowa 2A w Nysie,  NIP 7531006482
        wpisaną do CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ pod numerem 5800 od 1995r. 
        Zamówienia realizowane są w Aptece ogólnodostępnej "Na dobre i na złe " w Nysie, ul.Celna 26/5U nr NIP 7531006482
      2. Apteka online www.aptisan.pl oferuje leki dostępne BEZ RECEPTY, suplementy diety, kosmetyki, materiały medyczne i sprzęt medyczny. Wszystkie produkty sprzedawane przez w/w portal zostały dopuszczone do obrotu na terytorium Polski zgodnie z Prawem Farmaceutycznym.
      3. Znaki towarowe, logo graficzne, nazwy, opisy i zdjęcia są własnością odpowiednich firm, instytucji i osób prywatnych.
      4. Wszystkie produkty dostępne w aptece internetowej www.aptisan.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
      5. Apteka internetowa www.aptisan.pl prowadzi jedynie sprzedaż detaliczną, w związku z tym Kupujący nie może nabyć więcej niż 10 sztuk tego samego towaru.
      6. Apteka nie prowadzi sprzedaży do innych aptek, sklepów zielarskich, hurtowni, punktów farmaceutycznych ani innych, gdzie celem zakupu jest odsprzedaż produktu. wszystkie takie zamówienia będą automatycznie usuwane. 
      7. Apteka gwarantuje, że oferowane produkty przechowywane są zgodnie z wszelkimi wymogami gwarantującymi zachowanie wszystkich norm jakościowych wymaganych przez odpowiednie inspektoraty i producenta.
      8. Apteka dokłada wszelkich starań, aby zdjęcia i opisy produktów prezentowane na stronie internetowej odpowiadały produktom dostępnym w sprzedaży, mogą się one jednak od siebie różnić
      9. Materiały znajdujące się na stronach internetowych www.aptisan.pl mają charakter wyłącznie informacyjny. Opisy produktów, a zwłaszcza ich właściwości, wielkości opakowania i działanie pochodzą od producentów lub podmiotów odpowiedzialnych. Klient powinien zapoznać się z treścią ulotki dołączonej do opakowania zamówionego produktu. W razie wątpliwości może skontaktować się z farmaceutą za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: apteka@aptisan.pl. Czas oczekiwania na odpowiedź nie powinien być dłuższy niż jeden dzień roboczy.
      10. Jeśli Klient ma wątpliwości, czy wybrany przez niego produkt jest dokładnie tym, który zamierzał kupić lub który będzie najbardziej odpowiadał jego potrzebom i wymaganiom, może zadzwonić do Apteki, zanim dokona zakupu, na numer:
        +48 77 456 00 77 uprawnieni pracownicy Apteki doradzą Klientowi, czy jego wybór jest słuszny. 
      11. Apteka dołoży wszelkich starań, aby Klient był zadowolony zarówno z zakupionego produktu, jak i z samych zakupów

 

ZAMÓWIENIA

    1. Zamówienia mogą być składane przez 24 godziny na dobę.
    2. Paczki wysyłane są od poniedziałku do piątku o godzinie 15.00 (za wyjątkiem dni wolnych od pracy)
    3. Osoba chcąca dokonać zakupu w naszej aptece internetowej www.aptisan.pl może skorzystać z opcji szybkiego zakupu, lub dokonać rejestracji poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza, w którym prosimy o podanie m.in. telefonu kontaktowego – w celu usprawnienia kontaktu z Państwem przez nas podczas realizacji,  oraz kuriera podczas doręczania przesyłki.
    4. Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. 
    5. Rejestracja jest jednorazowa, aby dokonać zakupów kolejny raz wystarczy się zalogować podając swój adres mail oraz hasło ustalone podczas rejestracji.
    6. Osoby zarejestrowane mogą dokonywać zakupów, sprawdzać historię transakcji oraz status zamówień, a także zarządzać swoimi danymi. Potwierdzeniem złożenia zamówienia w aptece internetowej www.aptisan.pl jest otrzymanie maila zwrotnego na adres podany w formularzu oraz nadanie numeru zamówienia. Pytania dotyczące problemów z rejestracją, składaniem zamówień, płatnościami prosimy kierować na adres: apteka@aptisan.pl. Można również skontaktować się z nami pod numerem telefonu +48 532 004 044 - w sprawach technicznych, administracyjnych oraz transportowych (opłata za minutę połączenia liczona zgodnie z posiadaną przez klienta taryfą).
    7. Apteka zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie - wiążąca jest cena widniejąca na stronie w momencie składania zamówienia.
    8. Złożenie zamówienia wymaga akceptacji niniejszego regulaminu.


REALIZACJA ZAMÓWIENIA

    1. Czas realizacji zamówienia to 1 dzień (plus czas dostarczenia przesyłki) liczone od zaksięgowania wpłaty na koncie.
      Czas może ulec  nieznacznemu wydłużeniu w zależności od dostępności produktu. W przypadku, gdyby okres ten miał przekroczyć 3 dni, apteka będzie kontaktowała się z klientem telefonicznie lub drogą mailową. W przypadku braku towaru w aptece (w wyniku np. zniszczenia)  Kupujący zostanie o tym niezwłocznie poinformowany, jak również o możliwym terminie realizacji zamówienia lub zwrocie pieniędzy na wskazany rachunek bankowy
    2. Zamówienia nieopłacone są automatycznie anulowane po 14 dniach.
    3. Wszystkie promocje są ważne do wyczerpania zapasów.
    4. Apteka może odmówić realizacji zamówienia w przypadku:

      • podania przez Kupującego niepełnych danych 
      • zamówienia produktu, który nie może być sprzedawany wysyłkowo, wycofanego ze sprzedaży, lub wstrzymanego w obrocie
      • w przypadku braku któregoś z produktów i braku możliwości jego zamówienia wynikającego z winy producenta, dystrybutora bądź hurtowni.
      • gdy cena zakupionego towaru, widoczna na stronach apteki internetowej aptisan.pl, jest rażąco niska w stosunku do rzeczywistej jego ceny
        (na podstawie art. 84. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. KC (Dz.U. z 1964 r., Nr 16, poz. 93, zm.: Dz.U. z 1971 r., Nr 27, Dz.U. z 2006 r., Nr 133, poz. 935)

    5. Apteka odmawia realizacji zamówień w przypadku, jeśli skutkowałoby to naruszeniem przez Aptekę przepisów ustawy z dnia 6 września 2001r - Prawo farmaceutyczne (Dz. U. nr 45 poz.271 z późn. zm.) dotyczącej prowadzenia obrotu detalicznego produktami leczniczymi i bezpośredniego zaopatrywania ludności w produkty lecznicze. Oznacza to, iż zamówienia złożone przez podmioty nabywające produkty w celu ich dalszej odsprzedaży (apteki, hurtownie farmaceutyczne, sklepy) nie mogą zostać zrealizowane.
      Składający zamówienie oświadcza, że nie prowadzi apteki ogólnodostępnej, punktu aptecznego, lub hurtowni farmaceutycznej,
      o których mowa w art. 86a ustawy z dnia 6 września 2001 r. prawo farmaceutyczne (Dz.U. 2001 Nr 126 poz. 1381 z późn. zm.).


PŁATNOŚĆ

    1. Za zakupy w Sklepie na www.aptisan.pl można zapłacić w następujący sposób:
      • Przelewem ekspresowym za pośrednictwem serwisu Przelewy24
      • Kartą płatniczą – (debetową i kredytową) - za pośrednictwem serwisu Przelewy24
      • Przelewem na rachunek bankowy firmy
      • Przy odbiorze paczki (gotówką odbierając paczkę od kuriera, kartą płatniczą odbierając przesyłkę z Paczkomatu)


DOSTAWA

    1. Czas i koszt usługi transportowej na terenie Polski zależny jest od wybranego rodzaju wysyłki - wszelkie informacje dostępne są w zakładce Dostawy 
      Koszt usługi transportowej na terenie Unii Europejskiej zależny jest od kraju wysyłki, oraz wagi paczki, pełny cennik dostępny jest także w zakładce Dostawy
    2. Zamówienia wysyłane są bez kosztów dostawy gdy wartość produktów dodanych do koszyka przekroczy 349,99zł,
      lub gdy zakupiony zostanie co najmniej jeden produkt przy którym widnieje znaczek " DOSTAWA 0zł "

    3. Darmowa dostawa obowiązuje przy wszystkich rodzajach wysyłek z płatnością z góry.

    4. Wszystkie produkty, wysyłane Pacjentom, są odpowiednio zabezpieczone oraz starannie zapakowane przez fachowy personel apteki w kartonowe pudełka, lub koperty bąbelkowe wysokiej jakości. 

    5. Każda przesyłka posiada list przewozowy z adresem, oraz w celu ułatwienia jej doręczenia numer telefonu podany przez Klienta.
    6. Wszystkie paczki i listy wysyłane przez naszą aptekę internetową są ubezpieczone.
    7. Zamówienie może zostać anulowane przez Klienta do momentu przekazania przesyłki firmie przewozowej. Może to telefonicznie na numer +48 532 004 044, lub mailowo, ale wiadomość musi zostać wysłana z odpowiednim wyprzedzeniem i potwierdzona przez obsługę apteki.
    8. Zamówione towary doręczane są do Kupujących
      • w paczkach dostarczanych za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD
      • w paczkach dostarczanych przez kuriera Poczty Polskiej
      • w paczkach odbieranych przez Kupującego w Paczkomacie
      • w listach poleconych doręczanych przez Pocztę Polską
      • w paczkach dowożonych do Klienta na terenie Nysy przez personel Apteki
    9. Klient ma prawo do sprawdzenia w obecności kuriera stanu i zawartości doręczanej paczki.
      W chwili otrzymania przesyłki zalecamy sprawdzenie jej zawartości,
      w przypadku braków lub uszkodzeń towaru konieczne jest sporządzenie z kurierem protokołu reklamacyjnego.
      Jeżeli dostarczona Państwu przesyłka jest wyraźnie uszkodzona (została zgnieciona, zalana, lub opakowanie zewnętrzne jest podarte)
      prosimy jej nie przyjmować - zostanie ona zwrócona do apteki. 
      Po otrzymaniu zniszczonej paczki bezzwłocznie zostaną Państwu wysłane zamówione produkty, lub zostanie zwrócona cała kwota za zamówienie.
      Jeżeli Pacjent zdecyduje się odebrać uszkodzoną przesyłkę, wymagane jest spisanie protokołu szkody z kurierem - jest to warunek konieczny do rozpatrzenia ewentualnej reklamacji. 


ZWROTY - ODSTĄPIENIE OD UMOWY

    1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować aptekę mailowo na adres: apteka@aptisan.pl, lub telefonicznie nr : +48 532 004 044 o swojej decyzji o odstąpienia od umowy, oraz przesłanie NIENARUSZONEGO TOWARU w terminie nie dłuższym niż 14 dni od momentu dostawy, na adres : Apteka "Na dobre i na złe" ul .Celna 26/5U ; 48-300 Nysa z dopiskiem : ZWROT www.Aptisan.pl
    2. Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają Kupującego
    3. Zwrotowi nie podlegają leki, produkty promocyjne, z zaznaczoną krótką datą ważności, oraz takie, które wymagają specjalnych warunków przechowywania.
    4. Zwrot gotówki poprzez wpłatę na konto Kupującego nastąpi nie dłużej jak 14 dni od momentu otrzymania zwrotu .


REKLAMACJE

    1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych paczki lub produktów, powstałych podczas transportu  należy składać do firmy, która przesyłkę dostarczała. Przypominamy, że reklamacje będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego, podpisanego przez odbiorcę i kuriera doręczającego w/w przesyłkę.
      O zaistniałej sytuacji Klient powinien poinformować dział reklamacji drogą elektroniczną na adres e-mail: apteka@aptisan.pl, zawierając: przyczynę reklamacji, imię, nazwisko i numer zamówienia.
    2. Wszelkie inne reklamacje prosimy składać na adres e-mail: apteka@aptisan.pl
      W zgłaszaniu prosimy podać: powód reklamacji, proponowany sposób jej rozwiązania, imię, nazwisko i numer zamówienia
    3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego, zwykle jednak termin ten nie przekracza 3 dni.
    4. Podczas zwrotu produktów - należy dołączyć otrzymany paragon lub fakturę VAT


OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

    1. Właściciel serwisu internetowego zapewnia ochronę wszystkich danych osobowych, jakie zostały pozyskane w wyniku prowadzonej działalności zgodnie z obowiązującym prawem (Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz jej późniejsze zmiany).
    2. Klient ma prawo do wglądu oraz do zmiany swoich danych w zakładce Twoje konto.


ODPOWIEDZIALNOŚĆ

    1. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez Kupującego w formularzu zamówienia lub podczas rejestracji, w wyniku których przesyłka nie dotarła do adresata, jak podanie błędnego adresu lub nie podanie numeru domu.
    2. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z wejścia przez osoby trzecie w posiadanie hasła Użytkownika
    3. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia towaru które wynikły podczas transportu. 


POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem mają zastosowanie odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa, a w szczególności: Kodeksu cywilnego (tj. z dnia 17 grudnia 2013 r. Dz. U. z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.), Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (tj. z dnia 15 października 2013 r. Dz. U. z 2013 r. poz. 1422 z późn. zm.); Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (tj. z dnia 14 września 2012 r. Dz. U. z 2012 r. poz. 1225 z późn. zm.) ; Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.) ustawa z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (tj. z dnia 27 lutego 2008 r. Dz.U. z 2008, Nr 45, poz. 271 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 14 marca 2008 r. w sprawie warunków wysyłkowej sprzedaży produktów leczniczych wydawanych bez przepisu lekarza (Dz. U. z 2008 Nr 60 poz. 374).
  2. Strony zobowiązują się do rozwiązywania wszelkich sporów mogących powstać w związku z realizacją umowy zawartej na podstawie niniejszego Regulaminu na drodze polubownej.
  3. Wszelkie spory nie rozwiązane polubownie podlegają rozstrzygnięciu przez właściwe sądy powszechne.
  4. Dane kontaktowe właściwego wojewódzkiego inspektoratu farmaceutycznego wydającego koncesję na prowadzenie naszej apteki w tym apteki internetowej
    Opolski Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny ul. Plebiscytowa 5, 45-380 Opole, tel. (077) 453-98-24  e-mail: sekretariat@opole.wif.gov.pl